The story continues - Reisverslag uit Laganás, Griekenland van Mel - WaarBenJij.nu The story continues - Reisverslag uit Laganás, Griekenland van Mel - WaarBenJij.nu

The story continues

Door: Mel

Blijf op de hoogte en volg Mel

24 Januari 2014 | Griekenland, Laganás

Wat gaat de tijd toch ontzettend snel voorbij. Ik ben inmiddels alweer meer dan 5 weken terug in Nederland. Super fijne feestdagen achter de rug.
Samen met iedereen waar ik van hou, heel veel gezelligheid! Ik kijk er echt met een heel fijn gevoel op terug.

Ik ben nog steeds aan het herstellen van de operatie aan mijn pols. Mag het voorlopig nog niet belasten, alleen maar bewegen.. Nu maar even niet eigenwijs doen en écht het doktersadvies opvolgen, zodat ik er hopelijk voor altijd van af ben.
Maakt helaas wel dat ik echt maar heel weinig kan doen.. Het liefst zou ik nu elke dag paardrijden omdat dat straks weer een tijd niet kan, maar helaas. :(
Daar baal ik wel echt ontzettend van. Maar die operatie móest echt gebeuren.

Inmiddels probeer ik me alweer zo veel mogelijk voor te bereiden. Ik koop elke keer al wat spullen om mee te nemen, zodat ik niet straks alles in één keer moet kopen. Moet flink wat spullen meenemen, maar het mag toch echt niet meer dan 26 kilo zijn :'). Dat gaat dus nog een hele uitdaging worden.

Mijn ticket is ook geboekt. Op 17 februari vlieg ik om 06:50, vanaf Schiphol in 3 en half uur naar Athene toe. Nu blijf ik daar wel echt een paar dagen (als het goed is haha). Vervolgens met de bus en de boot weer richting Zakynthos!

Eind maart gaan we alweer beginnen met het opbouwen van het hotel, zodat we eind april de eerste gasten kunnen verwelkomen!



Liefs, Mel

  • 24 Januari 2014 - 14:49

    Yvette:

    Goh ga je wel missen hoor. Ik vind het heel jammer dat we niet van die gezellige ritten gaan maken, waarop ik me wel verheugd had. Ga weer heel goed voor je maatje zorgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mel

Actief sinds 04 Aug. 2013
Verslag gelezen: 584
Totaal aantal bezoekers 13778

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 01 November 2014

Zakynthos part II

10 Augustus 2013 - 30 November 2013

Zakynthos

Landen bezocht: