First week - Reisverslag uit Laganás, Griekenland van Mel - WaarBenJij.nu First week - Reisverslag uit Laganás, Griekenland van Mel - WaarBenJij.nu

First week

Door: Mel

Blijf op de hoogte en volg Mel

24 Februari 2014 | Griekenland, Laganás

De eerste week zit er alweer op. Wat gaat de tijd toch mega snel. Echt niet normaal.

Maandagochtend na een super fijne vlucht aangekomen op de luchthaven van Athene. Ik zat eigenlijk op rij 8. Toen ik aankwam bij mijn stoel zat er al iemand op. Omdat hij bij een groepje hoorde, stelde ik voor dat ik op zijn stoel ging zitten. Zijn stoel was ergens achterin in het vliegtuig. Toen viel mijn oog op een paar lege rijen, en heb ik mijzelf daar maar geparkeerd. Dus ik had de hele vlucht 3 stoelen tot mijn beschikking. Mijn bagage lag al klaar op de band toen ik aankwam lopen, dus ik stond binnen 2 minuten buiten.

De rest van de dag beetje rustig aan gedaan en in de avond ergens in Athene koffie gedronken. De volgende ochtend vroeg opgestaan en vervolgens met de metro richting het centrum van Athene. Daar aangekomen zijn we naar Acropoli gelopen. Het was echt heerlijk weer. Vanaf de berg had je super mooi uitzicht over de hele stad. Ook nog door het drukke stadscentrum gelopen, lekker koffie gedronken en een broodje gegeten. We hadden besloten om die dag al terug te gaan naar het eiland. Het is toch fijner om gewoon je eigen ding te hebben. Rond 14:00 zijn we met de auto vertrokken richting de haven, waar we om ongeveer 18:00 aankwamen. Om 18:30 vertrok de boot en om 19:45 stond ik alweer met beide benen op het vertrouwde eilandje.

Ik werd weer heel warm ontvangen door de familie. Super lief. Wel heel vroeg al naar bed gegaan omdat ik toch wel gesloopt was van de afgelopen dagen.

En nu is het 'normale' leventje weer begonnen. We zijn alweer een paar dagen druk bezig geweest in het hotel. Maar proberen ook nog te relaxen nu het nog kan. De tijd gaat zo snel, over 2 maanden gaat het hotel alweer open. Heb er wel heel veel zin in!

We hebben nu trouwens hele lieve baby geitjes, en ook 2 nestjes konijntjes. Super schattig!

Ik hoop dat het goed gaat met iedereen. Via whatsapp ben ik niet zo goed te bereiken. We hebben nu wifi bij het huis, maar dat wordt heel vaak uitgezet. Ik weet nog niet zeker of ik een Grieks nummer neem, even de aankomende dagen aankijken.

Liefs, Mel

  • 24 Februari 2014 - 22:10

    Gerco:

    Nou ik hoop echt dat je lekker gaat genieten mellie!
    En je weet waar die kleine geitjes en konijntjes voor zijn toch:p
    Heel veel plezier en ik hoop dat ik langs kan komen.

    Xx Gerco

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mel

Actief sinds 04 Aug. 2013
Verslag gelezen: 618
Totaal aantal bezoekers 13779

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 01 November 2014

Zakynthos part II

10 Augustus 2013 - 30 November 2013

Zakynthos

Landen bezocht: