Het aftellen is nu echt begonnen! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Mel - WaarBenJij.nu Het aftellen is nu echt begonnen! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Mel - WaarBenJij.nu

Het aftellen is nu echt begonnen!

Door: Mel

Blijf op de hoogte en volg Mel

04 Augustus 2013 | Nederland, Zoetermeer

Volgens mijn countdown-app duurt het nog:
5 dagen, 14 uur, 35 minuten en 50 seconden voordat ik in het vliegtuig stap naar Zakynthos.
De gezonde zenuwen beginnen nu toch wel te komen. Ik heb er echt super veel zin in en het kan mij niet snel genoeg gaan. Terwijl ik het ook wel moeilijk ga vinden om hier iedereen achter te laten. Familie, vrienden, Haf.. Maar gelukkig bestaat er Skype en kan ik met iedereen contact houden.

Mijn to-do lijst is inmiddels ook bijna helemaal afgewerkt. Er zijn nog een paar kleine dingetjes die ik moet kopen en nog wat dingen die ik moet regelen voordat ik vertrek. Maar gelukkig heb ik de meeste dingen al kunnen afstrepen!

Als ik het niet te druk heb, zal ik proberen hier af en toe een verslag te plaatsen van wat ik allemaal mee maak.

Liefs, Mel



  • 05 Augustus 2013 - 10:19

    Paps:

    Hé lieverd,
    Ik ga je ook missen hoor maar je gaat er vast een leuke, leerzame periode tegemoet dus ik wens je vooral heel veel plezier toe! Pas goed op jezelf!
    Liefs, paps

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mel

Actief sinds 04 Aug. 2013
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 13806

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 01 November 2014

Zakynthos part II

10 Augustus 2013 - 30 November 2013

Zakynthos

Landen bezocht: