De eerste 10 dagen - Reisverslag uit Laganás, Griekenland van Mel - WaarBenJij.nu De eerste 10 dagen - Reisverslag uit Laganás, Griekenland van Mel - WaarBenJij.nu

De eerste 10 dagen

Blijf op de hoogte en volg Mel

20 Augustus 2013 | Griekenland, Laganás

Hoi allemaal!

De eerste 10 dagen zijn inmiddels achter de rug. En ze zijn voorbij gevlogen!
Ik ben inmiddels helemaal gewend en heb mijn draai gevonden. Ik werk nu ook volledige dagen mee. 's Ochtends ontbijt, vervolgens lunch. In de middag eet ik uitgebreid, en vervolgens heb ik even een uur de tijd om te slapen. Wat nu nog niet echt goed lukt, omdat ik niet gewend ben om te slapen in de middag. Na de 'pauze' is het tijd voor diner. Bestellingen opnemen, drankjes maken en serveren. Ik vind het allemaal super leuk om te doen.

Daarna is het tijd voor het leukste deel van de dag. De avond! Elke avond zit de bar redelijk vol met allemaal gezellige mensen. Ik heb in 10 dagen tijd al heel veel leuke mensen ontmoet. De hele avond verzorg ik de drankjes en zodra het kan schuif ik zelf ook even bij de gasten aan met een lekker Grieks wijntje.

Als de bar vervolgens tussen 02:00 en 04:00 sluit, is het tijd om voor de laatste keer een lekkere Griekse maaltijd te eten en vervolgens lekker naar bed. Want de wekker staat de volgende dag alweer om 07:30.

De werksfeer hier is gewoon super relaxt. De gasten zijn allemaal erg aardig, en ik ga tot nu toe elke avond met een tevreden gevoel naar bed!

Ik mis jullie wel hoor, ik hoop dat ik snel wat tijd heb om te Skypen!

Liefs, Mel

  • 20 Augustus 2013 - 17:31

    Yvette:

    Hoi melanie,

    Fijn om te lezen dat je je draai al aardig vindt. Klinkt allemaal heel erg leuk. Hier gaat alles zijn gangetje en haflo heeft nog steeds korte manen. Maar hij vermaakt zich prima. Mis jou ook, want ik kan al weer een beetje rijden met mijn knie. Maar moet nu alleen, dus komt er weer niks van, want ze staan zo lekker in de wei. Ze hebben nog steeds niet op stal hoeven te staan, dus toch super weer hier, al is het gelukkig geen 30 graden.
    Xxx yvette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mel

Actief sinds 04 Aug. 2013
Verslag gelezen: 484
Totaal aantal bezoekers 13802

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 01 November 2014

Zakynthos part II

10 Augustus 2013 - 30 November 2013

Zakynthos

Landen bezocht: